تابستان 92 خو را چگونه گذراندید ؟

خرید بک لینک
تابستون امسال بدون شک یکی از بهترین تابستونای عمرم بود .

البته اگه اون قسمتای مربوط به اعلام نتیجه و نگرانیهای انتخاب رشته رو حذف کنم . مهم ترین و لذت بخش ترین بخشش برام خوندن کتاب ها و مجله های مورد علاقه م بود که بعد از مدت ها خیلی بهم چسبید .

ماه رمضون امسال رو هم خیلی دوست داشتم . یادم نمیره اون شب قدری رو که دم صبحش نتیجه ها رو زدن بودن رو سایت . چه حالی داشتم ... اما ، تموم شد . به خوبی و خوشی . حال و هوای ماه رمضون امسال روی روحیه م خیلی تاثیر مثبت گذاشت .

مسافرت به شمال و همسفر های خوبمون هم یکی از بهترین بخش های تابستونم بود . خیییییییییییییییلی نیاز داشتم به این سفر . واقعا خستگی از تنم دراومد . بعدشم که رفتم تهران و کلی خرید . خرید بعد از مدت ها ( البته واسه من ) .

باید کم کم وسایلم رو آماده کنم . 27 ام باید برم واسه ثبت نام حضوری . ولنجک !!! نوک شمال غرب تهران ! فکر کنم دانشگام رو خیلی دوست داشته باشم . امیدوارم .

راستی ! اسم چند تا از هم کلاسی هام رو توی سایت قلم چی دیدم ! 8 تاشون رو فعلا . فقط یکی شون پسره ! خدا به داد برسه . دخترا دارن همه جا رو میگیرن !

فعلا درگیر کارای ثبت نامم . هنوز انجام نشده . امروز آخرین مهلتشه .

فعلا .

دوشیزه مارگارت ...

ما را در سایت دوشیزه مارگارت دنبال می‌کنید

برچسب: تابستان,چگونه,گذراندید, نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 8:02

صفحه بندی