بعد از کلی وقتتتت

خرید بک لینک

الان که اینو مینویسم توی اتاقم هستم ، یه اتاق از خوابگاه های دانشگاه گوته :)) FDH! اره خب ، بالاخره بعد از ۸ ماه تونستم خوابگاه بگیرم (۸ماه تو لیست انتظار بودن ..) 

کالجم ۱۸ دسامبر تموم شد . حالا من ۲۵ ساله م با یه لیسانسی که به دردم نخورد و یه ترمش تموم نشد و مدرک کالج که نمیدونم قراره منو کجاها ببره .. برای ترم Sommersemester 2020 بوربن کردم . البته خیلی محدود ولی ببینیم چه شود ! از فردا هم میرم سر کار جدید که قراردادشو بستم : ALDI SÜD . خوشحالم ولی استرس دارم . پولش عالیه ، موقعیتش عالیه . فقط گیر بیمه م هستم هنوز . فک نکنم بشه بیمه gesetzlich بگیرم :( امیدوارم با بیمه privat به قراردادم لطمه ای نخوره دوشیزه مارگارت ...

ما را در سایت دوشیزه مارگارت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 16 مرداد 1403 ساعت: 14:34

صفحه بندی