ما آمدیم !

خرید بک لینک

چه خاکی گرفته اینجا

هوووو ! چقدر شده که ننویسم ! البته اینجا ننوشتم و الا توی اینستا و تلگرام و این جور چیزا که مد شده مینوشتم یه چیزایی ... ولی در کل دانشگاه رفتن ما رو تنبل و دگرگون کرد و دل و دماغی برای نوشتن نمونده راستش !!

امروز در حالی که داشتم غذا می پختم یهو به خودم گفتم کاش بازم وبلاگ بنویسم ! حتی به فکر افتادم که دامنه بخرم ! ( تا این حد !! ) ولی یادم افتاد که یه روزگارانی این جا رو داشتم که پسووردشم یادم رفته بود و ....

به هر حال به یه طریقی وارد شدیم

الان غذام رو گازه و کلی هم کار دارم ... فعلا ...

دوشیزه مارگارت ...

ما را در سایت دوشیزه مارگارت دنبال می‌کنید

برچسب: آمدیم, نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 8:02

صفحه بندی