
چه كپشن حرفه اى نوشتما !!! اما حالا !xa0 ايليا امشب از سارى ميرسه تهران ، قراره آخر هفته بريم بيرون ، البته من كه غر زدم تكراريه پيشنهاد داد من برم خونه شون غذا درست كنيم و پاسور بازى و از اين خرفا و منم عصر برگردم خونه مونxa0 دارم با گوشى پست ميذارم و خيلى نميدونم چى چى مينويسم و ...xa0 الانم برم دوش بگيرم ، بعد ازظهر كلاس زبان دارم ، B1.1 ، با ژيلا .. دوست دارم نرم ولى نميشه :-(...
ادامه مطلب
چه كپشن حرفه اى نوشتما !!! اما حالا !xa0 ايليا امشب از سارى ميرسه تهران ، قراره آخر هفته بريم بيرون ، البته من كه غر زدم تكراريه پيشنهاد داد من برم خونه شون غذا درست كنيم و پاسور بازى و از اين خرفا و منم عصر برگردم خونه مونxa0 دارم با گوشى پست ميذارم و خيلى نميدونم چى چى مينويسم و ...xa0 الانم برم دوش بگيرم ، بعد ازظهر كلاس زبان دارم ، B1.1 ، با ژيلا .. دوست دارم نرم ولى نميشه :-(...
ادامه مطلب