دوشیزه مارگارت

متن مرتبط با «گذراندید» در سایت دوشیزه مارگارت نوشته شده است

تابستان 92 خو را چگونه گذراندید ؟

  • نیلوبلاگ

    تابستون امسال بدون شک یکی از بهترین تابستونای عمرم بود .xa0البته اگه اون قسمتای مربوط به اعلام نتیجه و نگرانیهای انتخاب رشته رو حذف کنم . مهم ترین و لذت بخش ترین بخشش برام خوندن کتاب ها و مجله های مورد علاقه م بود که بعد از مدت ها خیلی بهم چسبید .xa0ماه رمضون امسال رو هم خیلی دوست داشتم . یادم نمیره اون شب قدری رو که دم صبحش نتیجه ها رو زدن بودن رو سایت . چه حالی داشتم ... اما ، تموم شد . به خوبی و خو...

    ادامه مطلب